عوامل موثر بر انتخاب میکروفون رومیزی و سیستم کنفرانس

میکروفون رومیزی

تیم شما این فرصت طلائی را دارد که با انجام درست یک مذاکره تجاری موفق و کارآمد تنها چند ساعت پس آغاز نخستین نشست با مشتری خود به توافق برسد. تمامی اعضای تیم کسب و کار شما به انتظار خروجی خبری از جلسه ی شما هستند. شما تمام آن چه را که می‌بایست برای نمایاندن نشان تجاری خود انجام می‌دادید را عرضه کرده اید. مبلمان اداری و طراحی فضای بسیار خوبی داربد که احساس امنیت و آرامش را در اولین برخورد به آن‌ها منتقل نموده اید. تمامی اعضای کسب و کار شما در تلاش برای رسیدن به توافق نهایی هستند. این توافق می‌تواند آن‌ها را به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری شما تبدیل کند. اما پس از صحبت‌های ابتدایی سیستم کنفرانس شما مشکل پیدا می‌کند! نویز و اختلال در صدا تمامی حاضرین را متعجب می‌کند. میکروفون‌ رومیزی کنفرانس که تا پیش از برگزاری مجمع شما در بهترین شرایط قرار داشتند، از رده ی کار خارج می‌شوند! حاضرین بالاجبار از یک میکروفون رومیزی کنفرانس برای صحبت استفاده می‌کنند. یکی از آن‌ها برای استفاده و رساتر بودن صدایش مجبور به تغییر وضعیت می‌شود. تیم کسب و کار و شما در یک مخمصه ی عجیب و غیرقابل انتظار مانده است. خرابی سیستم کنفرانس توسط هیچ فردی پیش بینی نمی شد. شما نتوانسته‌‌اید خود را به آن صورت که شایسته و درخور بوده به مشتری ارائه دهید. آنچه گفته شد شاید یکی از رایج‌ترین مشکلات در اتاق‌های کنفرانس، سیستم کنفرانس و میکروفن رومیزی کنفرانس در نقاط مختلف دنیا باشد که از یک راه حل مشترک برخوردار است. استفاده از سیستم کنفرانس مناسب و میکروفون کنفرانس با کیفیت می‌تواند به سادگی در برطرف شدن این معضل نقش اساسی داشته باشد.

بررسی عوامل موثر بر قیمت میکروفون کنفرانس

ما در این گزارش تلاش می‌کنیم برای شما در انتخاب بهترین سیستم کنفرانس، میکروفون رومیزی کنفرانس و میکروفون کنفرانس اطلاعات کامل و جامعی را قرار دهیم. قطعاً اجرا و توجه به این موارد که از تفاوت‌های میکروفون‌های کنفرانس از نظر بازهی قیمتی تا انواع میکروفون‌ رومیزی کنفرانس  و سیستم‌ کنفرانس  را در بر می‌گیرد، می‌تواند برای شما و کسب و کارتان مثمر ثمر باشد.

پیش از آن که به بررسی قیمت و انواع میکرفن رومیزی و سیستم‌ کنفرانس بپردازیم بهتر است به صورت خلاصه از مزیت‌های انتخاب میکروفون ‌کنفرانس و سیستم کنفرانس مطلوب و میزان اثربخشی آن بر آیندهی شغلی و پیش برد اهداف کسب و کارتان مطلع شوید.

مزیت های انتخاب میکروفون رومیزی کنفرانس

یکی از مهم ویژگی‌ها سیستم کنفرانس و میکروفون کنفرانس بهبود و بالابردن کیفیت گفتار است. سیستم‌ کنفرانس و میکروفون‌ کنفرانس مسبب بلندتر شدن، تقویت و وضوح صدا می‌شود. توانایی شنونده در جذب و درک گفتار از سمت شما را بهبود می‌بخشد. تمامی افراد بدون این که نیاز باشد از حالت طبیعی مکالمه ی خود خارج شوند به راحتی به گفتار و شنیدار می‌پردازند. برقراری ارتباط با تنها همین ویژگی دوچندان خواهد شد.

تمامی موارد گفته شده تنها ویژگی‌های ابتدائی سیستم کنفرانس و میکروفن کنفرانس هستند. اگر در بطن ماجرا با دقتی بالاتر بنگریم ویژگی‌های ظریف‌تری را می‌بینیم. باید توجه کنیم که در سیستم‌ کنفرانس بنا به طراحی و نیاز‌های موجود کارفرما، تقریباً برای هر فرد یک میکروفون رومیزی کنفرانس تعبیه می‌شود. وجود یک میکروفون برای هر فرد می‌تواند باعث ایجاد هرج و مرج و تداخل کلام گردد.

وجود سیستم کنفرانس در این بخش اهمیت خود را نمایان می‌سازد. برای نظم بیشتر و بحث یگانه و مرتب، نیاز به یک رئیس جلسه احساس می‌شود. او فردی است که علاوه بر آگاهی به موضوع گفت وگو می‌تواند به خوبی فرصت را به افراد دیگر بدهد. هر فرد با توجه به اتصال میکروفون کنفرانس خود به سیستم کنفرانس می‌تواند در زمان معین به صحبت و ادامه ی بحث بپردازد. اولویت‌های استفاده و انتقال از یک میکروفون به میکروفون کنفرانس برای استفاده و مشارکت افراد دیگر از دیگر ویژگی‌های سیستم کنفرانس است.

دیگر خصوصیت قابل ذکر در سیستم کنفرانس، وجود دکمه ی درخواست گفت و گو است. فرآیند در سیستم کنفرانس به گونه‌‌ای طراحی شده است که اگر فردی بخواهد خارج از نوبت در بحث مداخله نماید درخواست می‌دهد. مدیر جلسه نسبت به پذیرش و یا رد آن اقدام می‌کند. بدین ترتیب هر فرد می‌تواند آرای خود را بدون ایجاد تداخل مطرح نماید.

یکی دیگر از ویژگی‌های غیر قابل چشم پوشی و پراهیمت در سیستم کنفرانس و میکروفن‌کنفرانس رومیزی، فرآیند اخذ رای است. همان طور که جسم بعد از ساعت‌ها یکجا نشینی دچار خستگی و کاهش عملکرد می‌شود، ذهن نیز می‌تواند این خطا را مرتکب شود. میکروفون رومیزی با ویژگی جمع آوری آرا از انجام این خطا به شدت می‌کاهد. نتیجه ی نهایی این اتفاق را هم می‌توان به جمع آوری و اعلام سریع‌تر آرا نامید.

سیستم‌های پیشرفته کنفرانس این قابلیت را دارند که خصوصیت‌های بیشتری در اختیار شما بگذارند. که بسته به نیاز شما می‌توان هر کدام از آن‌ها را استفاده نمود.

حال که با ویژگی‌های عمومی و تخصصی میکروفون‌کنفرانس و سیستم کنفرانس به صورت اجمالی آشنا شدیم، بهتر است به بررسی قیمت نیز که در بالا با آن اشاره نموده‌‌ایم، بپردازیم.

سیستم کنفرانس

قیمت میکروفون رومیزی کنفرانس به چه عواملی بستگی دارد؟

همان گونه که تا اینجا نوشته‌‌ایم، سیستم کنفرانس، میکروفون کنفرانس و میکروفون‌های رومیزی هر کدام می‌توانند ویژگی‌های متفاوتی داشته باشند. ویژگی‌های مذکور با توجه به شیوه ی کار و نیاز هم بنیان گذاران کسب و کار انتخاب می‌شود. اما چند نکته ی ظریف وجود دارد که می‌تواند در هزینه ی نهایی بسیار موثر باشد..

۱. کیفیت کمی و کیفی

زمانی که از کیفیت کمی و کیفی صحبت می‌کنیم، دو موضوع را مد نظر داریم «کیفیت اجزاء» و «کیفیت خروجی». مقصود از کیفیت اجزا، جنس و مقاومت بدنه نسبت به ضربه، تنوع در شیوهی خروجی صدا، تعداد بلندگوهای تعبیه شده، تعداد انتخاب‌های موجود در یونیت می‌باشد. کیفیت خروجی نیز مستقیماً به تعدادی از عوامل کیفیت اجزا بستگی دارد. تناسب گیرنده‌های صدا و انتقال ان به برد‌های الکترونیکی بدون هیچ گونه خطا و آلودگی صوتی است. قطعا هر گونه خطا و نبود کیفیت در این بخش می‌تواند آسیب جدی بر میزبانی کسب و کار و نتیجهی مذاکرات بگذارد.

۲. عدم حساسیت نسبت به ضربه و فشار هوا

بی‌تردید تاکنون تجربه ی این را داشته‌‌اید که زمان تلفظ حروفی به مانند پ، ت و… صدای خروجی شما از سیستم کنفرانس به صورت ناخواسته مسبب ایجاد صدای ناهنجار شده است. کیفیت در دریافت کننده‌های صدا و عدم حساسیت میکروفون نسبت به فشار هوا می‌تواند از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری کند.

۳. انتقال صدای محیط

میکروفون‌های رومیزی می‌بایست به گونه‌‌ای طراحی شوند که بتوانند صدای گوینده را انتقال دهند. انتقال صدای محیط از هر سو می‌تواند موجب ایجاد خطای شنیداری و صداهای غیر قابل درک در گفت و گو‌های میان افراد شده و نظم جلسه را برهم بزند.

ویژگی‌های گفته شده هر کدام می‌تواند به نوعی در قیمت نهایی تاثیر فراوان بگذارند اما آن چه که بیشترین اثرگذاری را خواهد داشت درخواست و نیاز است. کارفرما می‌بایست ابتدا به درک درستی از کار خود رسیده باشد. اهداف خود را در استفاده از سیستم کنفرانس بداند. علل انتخاب میکروفون‌های رومیزی نسبت به میکروفون‌های موجود دیگر را به خوبی بشناسد. دید خوبی از نتیجه ی کار خود داشته باشد و در مجموع با استفاده از مشاوره‌های مختلف نسبت به انتخاب و خرید اقدام نماید.

چرا تفاوت قیمت در میکروفون کنفرانس فاحش است؟

همان طور که می‌دانید لزوماً قیمت بالا منجر به کیفیت بهتر نخواهد شد. بررسی موقعیت، کاربری، فضای در اختیار، بودجهی قابل هزینه و بسیاری دیگر از عوامل می‌توانند در انتخاب شما موثر باشند. این بدان معناست که شما می‌بایست قبل از انتخاب به این نتیجه رسیده باشید که کدام محصول از میکروفون‌های رومیزی می‌تواند کمک حال شما باشد.

 ممکن است میکروفون‌های رومیزی بسیاری و سیستم‌های کنفرانس بی‌نظیری را بتوانید تهیه کنید اما با توجه به فضا و کارآیی مدنظر شما نتیجه‌‌ای جز به هدر رفتن هزینه برای شما نخواهد داشت.

شما بایست سطوح بازتابنده ی خود را در نظر بگیرید، دیوارها، پنجره‌ها را در انتخاب خود مد نظر قرار دهید. در بسیاری از انتخاب‌ها عدم توجه به این جزئیات باعث خسارت‌های مالی و عدم رضایت از سیستم کنفرانس و میکروفون کنفرانس شده است. زیرا حتی جزئیاتی به مانند پرده‌های موجود در سالن میتواند باعث پژواک صدا و از رفتن کیفیت صدا شود.

موضوعی که اینجا در اولیت بالای اهمیت قرار دارد، تفاوت قیمت فاحش ما بین برند‌های مختلف ارائه دهندهی سیستم کنفرانس و میکروفون کنفرانس می‌باشد. آیا این تفاوت‌ها ما در خرید به سمت قیمت پایین‌تر سوق می‌دهد؟ برای بررسی پاسخ این سوال می‌بایست علاوه بر تمامی مواردی که در بالا ذکر شد چند عامل دیگر را در نظر گرفت:

خدمات پس از فروش:

در حال حاضر و با توجه به پیچیدگی علوم و فنون مختلف، شما به عنوان خریدار توانایی تعمیر و نگهداری تجهیزات خریداری شده را ندارید. تصمیم به خرید از یک فروشندهی خاص می‌بایست به گونه‌‌ای باشد که نیاز به تعمیر و نگهداری را رفع کند. موضوع تعمیرهای تخصصی میکروفون کنفرانس و سیستم کنفرانس یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری است که با توجه به شرایط کنونی نقشی بیش‌تر از گذشته را بر عهده خواهد داشت.

مشاوره در خرید:

قطعاً از مدیران ادارات و سازمان‌های مختلف این انتظار وجود ندارد که بر تمامی زوایای سیستم کنفرانس و میکروفون کنفرانس آگاهی داشته باشند. عدم آگاهی در این زمینه نشانه ی ضعیف نیست. شما به عنوان کارفرما می‌توانید با انتخاب و مشاوره ی درست به انتخابی شایسته برای سازمان خود برسید. ما در این مسیر تنها همراه و مشاور شما هستیم تا بهترین‌ها را برای شما عرضه نماییم. در نهایت این شما هستید که انتخاب خواهید کرد.

ارزانی بی‌حکمت نیست!

آخرین موضوعی که در بحث قیمت‌ها مطرح می‌کنیم، وجود قیمت‌های بسیار پایین در تعدادی از برند‌های متفرقه است! شما در این خریدها شاید امکانات بیشتری را دریافت کنید اما این امکانات برای شما همیشگی و بادوام نخواهد بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما نیاز به تغییر در چیدمان و طراحی سیستم کنفرانس و میکروفون کنفرانس دارد و آن چه در حال حاضر در اختیار دارید دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی و تکنولوژی دنیا به روز شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

همچنین برای تماس و دریافت اطلاعات بیشتر ما در شبکه‌های اجتماعی مختلف چون اینستاگرام، توئیتر، لینکدین همواره آماده ی مشاوره، پاسخ گویی به سوالات و کمک به شما هستیم.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.