رونمایی از سیستم کنفرانس ایرانی شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

سیستم کنفرانس ایرانی

برگزاری جلسات کاری، گردهمایی، نشست‌های خبری به یکی از روال های‌ مرسوم در ادارات و سازمان‌ها تبدیل شده است. امروزه گستردگی جلسات و نشست‌ها به صورت کلی تمامی کارکنان را دربر می‌گیرد. ما می‌دانیم که جلسات سرگرم کننده نیستند. آن‌ها جهت تسهیل فرآیندها تشکیل می‌شوند اما مهم، حیاتی و ضروری هستند! وقتی برگزاری یک جلسه را با همکاران خود هماهنگ می‌کنید، به چه نکاتی توجه خواهید کرد؟ بی‌شک محتوا، دستور کار، شرکت کنند‌گان و نتایج از مهمترین موضوعات هستند.اما آیا تاکنون به راه‌اندازی سالن و سیستم کنفرانس خود فکر کرده‌اید؟

آیا از فضای کافی و مناسب برای چالش‌ها و گفت‌وگو‌های مطرح شده برخوردارید؟ آیا شرکت کنندگان در جلسات شما می‌توانند به صورت رو در رو و واضح با یکدیگر به گفت‌و‌گو بپردازند؟ آیا سالن کنفرانس شما از فناوری خوب و عملکرد مناسبی در زمینه‌ی سیستم کنفرانس برخوردار است؟ و شاید برایتان مطرح شود که در حال حاضر و با توجه به افزایش قیمت‌ها، خرید سیستم صوتی و تصویری کنفرانس چه مقدار هزینه دارد؟ آیا سیستم کنفرانس ایرانی داریم؟ آیا تولیدات داخلی سیستم صوتی و تصویری کنفرانس از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند؟

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق به مناسبت بیست و ششمین سالگرد تاسیس خود، با استفاده از توان علمی و فنی مهندسان و تیم تحقیق و توسعه ی خود اقدام به بومی سازی یکی از مهمترین مدل‌های سیستم کنفرانس کرده است. محصول بومی شده‌ی Restmoment 2700 که با استفاده از توان داخلی توسط شرکت مهندسی نوآوران تحقیق متناسب با نیاز بازار تولید شده است.

محققان نوآوران تحقیق معتقدند که محصول طراحی شده‌ی Restmoment 2700 به عنوان یک سیستم کنفرانس ایرانی به راحتی می تواند پاسخ گوی نیاز داخلی در حوزه ی تجهیز سالن های کنفرانس باشد. ما در این گزارش در نظر داریم ضمن پاسخ گویی به سوالاتی که اشاره کردیم، به عرفی این محصول نیز بپردازیم.

ویژگی‎های سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس چه ویژگی‌هایی دارد. 

تمامی این سوالات از آن جایی مطرح می‌شود که هر کدام آن‌ها می‌تواند دلیلی باشد برای ناکام ماندن جلسات شما. از این رو بسیار مهم است که شما راهبرد مناسبی را برای راه‌اندازی سالن و سیستم کنفرانس خود در نظر بگیرید.

شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌خواهید اطمینان حاصل نمایید که تمامی شرکت کنندگان می‌توانند یکدیگر را ببینند. صحبت‌های یکدیگر را به خوبی و با وضوح کامل بشنوند. مجری یا مدیر جلسه بتواند جلسات را کنترل کند. سیستم کنفرانس و تجهیزات صوتی و تصویری مناسب و مقرون به صرفه تنها راهی است که شما را به سر منزل مقصود خواهد رساند.

در این گزارش چند نکته‌ی کلیدی و مهم در زمینه تجهیز سالن کنفرانس و سیستم‌ کنفرانس جمع آوری شده است. قابل توجه است که اگر تا انتها همراه ما باشید می‌توانید به پاسخ تمامی سوالات بالا نیز دست پیدا کنید.

صوت، تصویر و محیط؛ اجزای اصلی سیستم کنفرانس 

شما برای داشتن یک سالن و سیستم کنفرانس شایسته و درخور نام و اعتبار سازمان خود نیازمند آن هستید که از یک تیم حرفه‌ای جهت بررسی و انجام کلیه مراحل تجهیز و راه اندازی سالن  و سیستم کنفرانس استفاده نمایید. باید بدانیم که افزودن یک دستگاه کوچک به صورت غیر حرفه‌ای می‌تواند تمامی زحمات یک تیم را تحت شعاع قرار دهد و ضرر هنگفت مالی و زمانی به شما وارد کند.

به علت همین پیچیدگی در طراحی و تجهیز سیستم‌های صوتی و تصویری است که نیاز به هماهنگی و همکاری در تمامی بخش‌ها با یک تیم حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

سیستم کنفرانس

فضای مناسب؛ آرامش بیشتر، ارتباط راحت‌تر و نتیجه‌ی بهتر 

بیش از هر خصوصیت دیگری یک سالن کنفرانس می‌بایست محلی باشد که افراد بتوانند در آن احساس راحتی و آرامش کنند. احساس راحتی و آرامش از شیوه‌ی طراحی سالن و سیستم کنفرانس به آن‌ها منتقل می‌شود. جانمایی میکروفن‌ها، دوربین‌ها، مانیتورها، در دسترس بودن آن‌ها هر کدام می‌تواند نقش به سزایی در برقراری این احساس در افراد باشد.

قابلیت کنترل و کاربری آسان در سیستم کنفرانس؛ مشارکت بیشتر، نتیجه‌ی بهتر 

ایجاد فضایی برای صحبت با یکدیگر به هیچ وجه کار سخت و پیچیده‌ای نیست. یک میز و چند صندلی می‌تواند این فضا را ایجاد کند. اما آیا ایجاد این فضا نتیجه‌ی مطلوبی دارد؟ بی‌تردید جواب خیر است. باید آگاه باشیم که سیستم صوتی و تصویری در سالن کنفرانس معمولاً از چندین فناوری تشکیل شده است. فناوری‌های مختلف در تعامل با یکدیگر هستند و یک نتیجه‌ی واحد را به صورت صوتی و تصویری به مخاطبین انتقال می‌دهند.

بنابراین مهم است که بتوان این فناوری‌ها را از یک مرکز کنترل کرد. توانایی اتصال و یا قطع مخاطب را فراهم آورد. توانایی برداشت تصویر و حذف صداهای زائد برای افزایش کیفیت را در آن متصور شد. این مهم زمانی می‌تواند فراهم شود که سالن کنفرانس از سیستم کنفرانس بسیار خوبی برخوردار باشد.

مشخصاً هدف تشکیل سالن کنفرانس و تجهیز آن با سیستم‌های صوتی و تصویری می‌تواند برای شما در جستجوی مراکز مشاوره و خرید سیستم صوتی و تصویری اتاق کنفرانس موثر باشد. اما در مقابل آن؛ کارآیی سالن کنفرانس برای طوفان فکری، حضور شرکاء، تعامل با رقبا، ارائه و پیش نمایش محصولات جدید و بسیار موارد دیگر نمی‌تواند ما را مجاب به این کند که از کیفیت، کنترل، اثربخشی آن بگذریم.

اما کدام فناوری‌ها در حال حاضر می‌تواند به ما کمک کند؟ در این شرایط آیا تولید کننده‌ی ایرانی برای سیستم کنفرانس وجود دارد؟

 

مانیتور رو میزی سیستم کنفرانسنمایشگر خوب؛ وضوح و درک خوب از فرآیند  

بسیاری از نمایشگرهای مرکزی در سالن کنفرانس می‌توانند جلسات را ناموفق کنند، بنابراین باید تمرکز ویژه‌ای در انتخاب آن داشت. نمایشگر‌های مورد انتخاب توسط شما می‌بایست بتوانند قابلیت اتصال خوبی با باقی اجزا داشته باشند و با توجه هماهنگی ایجاد شده بتوانند بالاترین کیفیت را بدهند. اندازه ایده آل نمایشگر  برطبق فضای در اختیار و تعداد افراد حاضر انتخاب می شود.

برخی از سالن های کنفرانس نیز می‌بایست از چند نمایشگر برخوردار باشند، بنابراین سیستم کنفرانس انتخاب شده توسط شما می‌بایست قابلیت اتصال به چند نمایشگر را نیز داشته باشد.

ورودی و خروجی صوتی سیستم کنفرانس؛ درست شنیدن عامل موفقیت

ورودی و خروجی صدا می‌بایست به صورت دقیق و کاملاً مهندسی شده طراحی شود. صدای افراد نمی‌بایست تحت تاثیر بیش از حد از محیط اطراف باشد. میکروفون می‌بایست این قابلیت را داشته باشد که به عنوان ورودی تمامی سیگنال‌های صوتی را از سخنران دریافت کرده و آن را با کمترین اختلال به سیستم کنفرانس مرکزی رسانده و سپس به بهترین حالت به گوش سایر شنوندگان برساند.

پیشنهاد ما

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با بیش از ۲۰ سال سابقه‌ی ارائه محصولات و خدمات تجهیزات صوتی و تصویری به مراکز مهم تجاری، اقتصادی، سیاسی در جغرافیایی به وسعت ایران و داشتن نمایندگی رسمی از شرکت‌های معتبر دنیا، در حال حاضر از پیشگامان تولید و عرضه این محصولات در ایران است.

تیم تحقیق و توسعه‌ی شرکت مهندسی نوآوران تحقیق پس از چند سال تلاش و بررسی سیستم‌های کنفرانس و قابلیت‌های آن‌ها در حال حاضر و به مناسبت بیست وششمین سالگرد تاسیس خود اقدام به رونمایی سیستم صوتی و تصویری سالن کنفرانس ایرانی نموده است. آن چه که به عنوان یک محصول تمام ایرانی توسط محققان شرکت مهندسی نوآوران تحقیق ارائه می‌شود حاصل سال‌ها تلاش و پژوهش تیم مهندسی و فنی آن‌هاست.

سیستم صوتی و تصویری کنفرانس Restmoment ۲۷۰۰ در حال حاضر توسط آن‌ها معرفی و تولید می‌شود. سیستم صوتی restmoment ۲۷۰۰ ویژگی‌هایی دارد که هر کدام آن‌ها را به صورت موردی می توانید با تماس با گروه مشاورین آن‌ها بررسی نمایید.

سیستم کنفرانس Restmoment ۲۷۰۰ تولیدی شرکت مهندسی نوآوران تحقیق تحت نظارت و لیسانس شرکت Restmoment در ایران تولید و توزیع می‌گردد. امنیت و غیرقابل شنود بودن، قابلیت استفاده برای جمعیتی بیش از ۴۰۰۰ نفر، قابلیت ضبط صدا، نمایشگر LED، قابلیت ثبت و ضبط تصویرریال خروجی هدفون برای شخصی‌سازی و… از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه هستند.

از دیگر مزایای سیستم کنفرانس ایرانی تولید شده، می‌توان به خدمات پس از فروش و آموزش فرآیند تعمیر و نگهداری آن اشاره کرد که با توجه به شرایط خاص کشور در کمتر نمونه‌ای می‌توان آن را مشاهده نمود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر سیستم کنفرانس کیفیت چندان مناسب و شایسته‌‌ای نیست، زمان مناسب خرید وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین سیستم کنفرانس بروز رسانی شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.