با تحول در تکنولوژی های نوین تجهیز اتاق کنفرانس همراه شوید

تجهیز اتاق کنفرانس

تجهیز اتاق کنفرانس در آینده به صورت یک پکیج تکنولوژیکی خواهد بود. در ادامه زئوس کارولا از بخش تحقیقات ZK توضیح می دهد که چرا به اشتراک گذاری محتوای صوتی و تصویری نه تنها خوب و مناسب است بلکه به یک ضرورت تبدیل شده است.

آینده تجهیز اتاق کنفرانس

ابتدا فاکتورهایی را بررسی می کنیم که نشان می دهد اتاق کنفرانس شما در آینده به چه شکل خواهد بود. به نظر می رسد اتاق کنفرانس از حالت رای گیری یا حتی تله پرزانس فراتر خواهد رفت. درحال حاضر انتخاب های متعددی در اختیار شماست به همین علت فاکتورهای بیشتری را باید در نظر داشته باشید. تا کی می خواهید تجهیزات بزرگ را در یک فضای کوچک در هم بچپانید؟

چه اطلاعاتی را می خواهید به اشتراک بگذارید و چطور – آیا از طریق یک ویدئو پروژکتور یا نمایشگر ویدئو یا از طریق شبکه یا از طریق پل های صوتی یا تمام این ها؟
او بیان می کند که تخته هوشمند اخیرا نشان داده اند که چطور می توان حالت پخش ویدئو را به استفاده از پلت فورم ها در موبایل تبدیل کرد. در تکنولوژی جدید شما یاد می گیرید که از حصارهای صوتی و آخرین تکنولوژی بلندگوها نیز استفاده کنید.
اتاق کنفرانس رای گیری، مشارکت و نوآوری را پس می زنند. پس زمان به روز کردن تجهیزات با آخرین تکنولوژی پخش ویدئو، صوت و تصویر هوشمند و تکنولوژی های دیگر فرا رسیده است. بهترین استراتژی چیست؟ مطمئناً استراتژی انعطاف پذیری که به شما اجازه می دهد هر اتاقی را با هر اندازه ای برای هر هدفی که دارید به طور مناسب تجهیز کنید.

با مشاهده سخنرانی زئوس کارلو می توانید مطالب بیشتری در خصوص اینکه چطور می توانید از فضای اتاق جلسه خود بیشتر بهره ببرید، یاد بگیرید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.