خرید تجهیزات اتاق کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس
تجهیزات اتاق کنفرانس مدرن و محل خرید آن ها

در گذشته که بیشتر روابط تجاری در اصل به شکل شفاهی و گاهی اوقات به صورتجلسه های کتبی که به عنوان مستندات ثبت شده بود، یک میز بزرگ با تعداد کافی صندلی به عنوان تجهیزات کافی برای انجام انواع مباحث در اتاق کنفرانس کفایت می کرد. علاوه بر کپی های پرینت گرفته شده از صورت جلسه یا هر گزارش مرتبط دیگری از شرکت، یک تخته سیاه و گچ نیز تهیه می شد که به عنوان ابزار کمک بصری برای افرادی که می خواستند منظور خود را بهتر برسانند به کار می رفت.
در عوض اگرچه هنوز خیلی ها عقیده داشتن یک میز شیک با صندلی های چشمگیر را حفظ کرده اند اما برای داشتن یک اتاق جلسه مدرن با تجهیزات به روز، آیتم های اضافی بسیاری مورد نیاز است و به نظر می رسد که این تجهیزات امروزه برای برقراری ارتباط مؤثر و کارامد به شدت ضروری هستند.
با فرض اینکه ارتباطات هنوز هم در جلسات برپایه روابط شفاهی است بدیهی است که همه حضار در جلسه باید بتوانند کلمات سخنران را با وضوح کامل بشنوند. برای بهره مندی افرادی که صدای عادی را می شنوند، سیستمی از میکروفون ها و قرار گرفتن سخنران در محل مناسب از روش های مؤثر برای اطمینان از رسا بودن صدا از جایگاه های مختلف موجود در اتاق کنفرانس هنگام برگزاری جلسه است. کیفیت صدای تأمین شده توسط یک سیستم مدرن این اطمینان را ایجاد می کند که هر کلمه با وضوح و شفافیت کامل به گوش می رسد پس بهترین تجربه شنیداری را ایجاد خواهد کرد.
درست مانند میزان صدا و وضوح کلمه بیان شده که برای موفقیت در یک جلسه ضروری است، کیفیت تصاویر ویدئوهای پخش شده از طریق ویدئو پروژکتور یا هر وسیله صوتی و تصویری دیگر نیز به همان اندازه اثر گذار است.


بنابراین وقتی تصمیم به خرید تجهیزات  اتاق کنفرانس مانند سیستم کنفرانس صوتی، دیتا پروژکتور ها و نمایشگر ها دارید باید انتخاب دقیقی داشته باشید. بسته به اندازه و طرح اتاق علاوه بر مدل های آزاد بدون نیاز به اتصال، پروژکتورهای دیجیتالی نیز در حال حاضر برای اتصال به دیوار یا سقف نیز در دسترس اند. هنگام خرید صفحه نمایشی که می خواهید تصویر روشن و شفافی از آن دریافت کنید نیز باید همین دقت را به خرج دهید.
اگرچه ارزش کیفیت یک سیستم صوتی و تصویری غیرقابل انکار است اما بدون خرید تجهیزات اضافی این سیستم ها را باید با احتیاط های ضروری مانند کشیدن پرده ها، خاموش کردن چراغ های سقفی، تغییر اسلاید های درحال نمایش و حتی سوییچ کردن بین منابع دیجیتالی مختلف مانند DVD یا بلوری پلیرها یا کامپیوترها، مورد استفاده قرار داد. در عمل نیازی نیست که سخنران تمام این وظایف را دستی کنترل کند با اضافه کردن سیستم کنترل سفارشی به لیست خریدتان، تمام تجهیزات صوتی و تصویری خریداری شده برای اتاق جلسه تان را می توانید از طریق یک پنل لمسی که به درستی تنظیم شده، مدیریت کنید.

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق به عنوان یک شرکت متخصص در زمنیه تجهیزات سمعی و بصری و همچنین تکنولوژی های آموزشی قادر است تجهیزاتی را در اختیار شما قرار دهد که منحصراً برای رفع نیازهای شما و متناسب با بودجه تان طراحی شده است. ضمانت های پس از فروش ما برای برندهایی که نمایندگی آنها را در اختیار داریم، نشاندهنده اعتبار ما در عرضه خدمات بی رقیب است.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.