تجهیزات کنفرانس صوتی و تصویری نوآوران تحقیق

کنفرانس صوتی و تصویری

تفاوتی ندارد که به سیستم های کنفرانس صوتی و تصویری نیاز داشته باشید یا به دنبال تجهیز سالن جلسات یا کلاس های درس بگردید. ما در شرکت نوآوران تحقیق در تمام زمینه ها تخصص داریم تا به شما بر اساس نیازها و بودجه تان، تجهیزات و تکنولوژی های بروز و منحصر به فرد را پیشنهاد دهیم.

ما در تجهیز سالن و اتاق های کنفرانس برای هر کسب و کاری یا در هر فضای جلسه ای متخصص هستیم. ما سیستم‌ کنفرانس صوتی و تصویری انعطاف پذیری بر اساس اندازه، تکنولوژی‌های برتر و بودجه شما ارائه می دهیم.

تکنولوژی اتاق جلسه

تکنولوژی سالن جلسات ما شامل تجهیزات تصویری، تجهیزات صوتی، سیستم اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج، ویدئو پروژکتور و برد هوشمند برای هر کسب و کاری می شود. نمایش، به اشتراک‌گذاری پرزنتیشن ها، پلتفرم های ویدئو کنفرانس و سیستم کنفرانس صوتی تنها بخشی از خصوصیات یک اتاق جلسه مدرن هستند. ما توانسته ایم تجهیزات متنوعی را برای سالن جلسات استاندارد و همچنین فضاهای کنفرانس بسیار بزرگ طراحی کنیم. ما این امکان را فراهم ساخت ایم تا بتوانید تمام تکنولوژی ها را به صورت اتوماتیک و ساده یکجا سفارش دهید و به این ترتیب میزان کارایی خود را نیز افزایش دهید.

نمایش و ویدئو پروژکتور

با استفاده از توافقات تجاری بلندمدت، ما در موقعیتی قرار می گیریم که باید تمام تجهیزات نمایشی را بر اساس نیازهای خاص شما تامین کنیم. ویدئو پروژکتور های حرفه ای، پرده نمایش و برد هوشمند از جمله تجهیزات شرکت ما می باشد.

کنفرانس صوتی و تصویری

برای سالن جلسات تجهیزاتی از قبیل میکروفون کنفرانس، سیستم ویدئو کنفرانس، وبکم ویدئو کنفرانس را ارائه می دهیم تا جلسات شما کارآمدتر شده و با برقراری ارتباطات بدون خطا و بدون مشکل از کیفیت صدا و تصویر بالایی برخوردار باشد.

دیجیتال ساینیج

سیستم اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج به یکی از تکنولوژی های ارتباطی و اطلاع رسانی تبدیل شده است. به اشتراک گذاشتن اطلاعات، خوش  آمد گویی در ورودی ها، یافتن مسیر، نمایش پیام های بازاریابی و تبلیغاتی از طریق نمایشگرهای ال ای دی یا نمایشگرهای بزرگ یا حتی دستگاه‌های موبایل تنها چند نمونه از بیشمار خدماتی است که ساینیج می‌تواند در فضای شرکت ارائه دهد تا زندگی شخصی شما را همزمان با بهبود تصویر شرکت و تجربه بازدید کنندگان بهبود بخشد.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.