چرا سیستم کنفرانس صوتی بی‌ سیم؟

بسیاری از فناوری ‌های صوتی و تصویری امروزی با کابل‌ هایی به هم متصل می‌شوند که روشی ساده اما بسیار انعطاف‌پذیر است. حتی بخش فناوری “سیستم کنفرانس” دارای دو بخش بی ‌سیم و با سیم است. سیستم ‌های کنفرانس باسیم در اصل برای کاربردهای اختصاصی، که به‌ طور ثابت نصب شده باشند، نظیر پارلمان‌ها در نظر گرفته شده است. استفاده از سیستم کنفرانس بی ‌سیم برای استفادۀ مجدد از فضا بسیار عالی است. سیستم کنفرانس صوتی بی سیم را ظرف چند دقیقه در صبح راه ‌اندازی کنید و درست با همان سرعت با تمام شدن جلسه آن را خاموش و بلافاصله اتاق را برای کاربرد دیگر آماده کنید.

سیستم کنفرانس بی ‌سیم صرفاً انعطاف‌ پذیری به ارمغان می‌آورد!
بسیاری از سیستم ‌های کنفرانس بی ‌سیم امروزی از امواج رادیویی استفاه می‌کنند که ممکن است راه ‌حل جذابی به نظر برسد، اما در واقعیت فقط مزیتی برای شرکت نصب کننده است.
شایع‌ترین مسئله‌ای که دربارۀ سیستم‌های کنفرانس مطرح است، مسئلۀ ثبات است. این مشکل را می‌توان با افزونگی حل کرد، به‌عبارتی، چند گیرنده سیگنال را، با هم کنترل کنند.
سیستم‌های کنفرانس صوتی کلوز تالک از فرکانس‌های حامل ۲ تا ۶ مگاهرتز استفاده می‌کنند که خیلی بالاتر از منبع اختلال و کاملاً قابل اطمینان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.