تجهیزات صوتی و تصویری ضروری برای راه اندازی سالن کنفرانس(بخش اول)

سالن کنفرانس

تکنولوژی که انعطاف پذیری ایجاد می کند برای کیفیت بخشی به زندگی ما بسیار ضروری است. چون افراد مداوم درحال جستجو برای یافتن راههای جدیدی هستند که بتوانند ارتباط پایدار و موثری را از هر مکانی برقرار کنند.
از اتاق کار داخل منزل گرفته تا اتاق کنفرانس، روش کاری ما با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر کردن است. بسیاری از کارگاه ها کارمندان خود را تشویق می کنند تا دور کاری کنند و به دنبال راههایی هستند تا با شرکت های مختلف در شهر و کشورهای دیگر شراکت نزدیکتری داشته باشند که به معنای کارایی و سود دهی بیشتر است.
به منظور اینکه بیشترین بهره را از تلاشهای خود برای مشارکت با دیگر شرکت ها ببرید و بازده خود را نیز افزایش دهید؛ اجزاء اصلی و ضروری مختلفی در زمینه تکنولوژی صوتی و تصویری در سالن کنفرانس برای موفقیت شما وجود دارد.
ما این اجزاء را به شش جزء اصلی تقسیم کردیم (در بخش اول این مقاله دو مورد را معرفی میکنیم )که با استفاده از آنها می توانید محل کار خود را مدرن کنید.

۱- نمایشگرها

اولین چیزی که هرکسی هنگام ورود به سالن کنفرانس به آن توجه می کند؛ صفحه نمایش است. این جزء، بخش تصویری تجهیزات صوتی و تصویری کنفرانس است و یکی از ابزارهای اصلی برای مشارکت شماست. صفحه نمایش همان چیزی است که به شما اجازه می دهد همکاران خود را در مکانهای دیگر ببینید از حضور آنها مطلع شوید و صفحه نمایش لپ تاپ، تبلت یا حتی گوشی هوشمند خود را روی آن نمایش دهید. شرکت هایی مانند سامسونگ، شارپ، آی برد (iBoard)  وNEC محصولاتی در این زمینه دارند و مانیتورهای بسیار پیشرفته تکی و دوتایی را برای برطرف کردن نیازهای مختلف تولید کرده اند.
درحالیکه مانیتورهای تکی برای بسیاری از شرکت های تجاری کاربردی است، مانیتورهای دوتایی امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش را فراهم می آورد و یا برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس را برای همگان امکان پذیر می سازد. در اینصورت نیازی نیست که بین دیدن پرزنتیشن یا مشاهده شرکای خود یکی را انتخاب کنید.

۲- سیستم کنفرانس صوتی و تصویری

انتخاب بعدی شما در زمینه تکنولوژی سالن کنفرانس این است که آیا می خواهید همچنان با سیستم کنفرانس صوتی ارتباط برقرار کنید یا می خواهید ارتباطات خود را با کنفرانس ویدئویی ارتقا بخشید. با اینکه سیستم صوتی کنفرانس پیشرفت بسیار زیادی از زمان تماسهای سه جانبه کرده اما بازهم یک تماس صوتی است.
از طرف دیگر ویدئو کنفرانس از سیستم پل ارتباطی استفاده می کند تا امکان برقراری ارتباط چند جانبه را به صورت تماس صوتی همراه با تصویر فراهم کند. اگر از جمله افرادی هستید که ارتباط رو در رو با همکارانتان را ترجیح می دهید؛ ویدئو کنفرانس می تواند بهترین انتخاب در دنیای دیجیتال باشد.
بسیاری از شرکت های پیشرفته در تکنولوژی چنین اقداماتی را انجام داده اند و شرکت هایی مانند پلی کام، اور و لایف سایز راه حل های مختلفی برای داشتن یک سالن کنفرانس مدرن پیشنهاد می دهند. اگر از ابزار ویدئو کنفرانس مانند اسکایپ برای تجارت خود استفاده می کنید، سیستم هایی وجود دارد که با روش مورد استفاده شما منطبق می شود و تغییر تبدیل را به ساده ترین روش ممکن ایجاد می کند. (برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید)
برخی از سیستم های جدید می توانند از پلت فورم های مختلفی ارتباط ویدئویی برقرار کند که انعطاف پذیری بیشتری برای تیم شما ایجاد خواهد کرد به این ترتیب شما می توانید از نرم افزارهای زوم یا اسکایپ یا ارائه دهندگان سیستم های ابری دیگر برای برقراری تماس در سیستم اتاق کنفرانس خودتان استفاده کنید.

در بخش دوم این مقاله با ما همراه باشید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.