جلسات تلفنی دنیای کسب و کار را تغییر دادهاند. در حال حاضر ارتباطات از راه دور، کلید موفقیت بسیاری از سازمانها است. کارکنان دورکار و تیمهای مجازی به یک قاعده تبدیل شدهاند. با این حال، جلسات تلفنی همیشه راه حل مناسبی برای انجام کارها نیستند. معمولا یک کار زمانی انجام میشود که در یک جلسه […]
Category Archives: مقاله
اینکه ” امروزه فروش از راه دور (مجازی) مرسوم است ” به این معنا نیست که جلسات حضوری که هر از چندگاهی برگزار می شود، دیگر هیچ ارزشی ندارد. جلسات حضوری فروش، موقعیت های بی همتایی برای پروراندن روابط تجاری بین مشاغل است. طبق مطالعه ی موسسه ی اقتصادی آکسفورد (Oxford Economics)، اینگونه جلسات هم […]
امروزه تمام افراد از جمله فروشنده ها، پرمشغله هستند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به سمت جلسات مجازی، ایمیل (نامه الکترونیکی) ، تماس های تلفنی و حتی فرستادن پیامک به عنوان روشی برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان و خریداران گام برداشته اند. تاکنون هیچ کدام از این ابزارهای ارتباطی نتوانستند […]
تصور کنید که شما جلسه ای را با هشت نفر، در اتاقتان برگزار کرده اید، اما فقط سه نفر به شما توجه می کنند و در بحث شرکت می کنند، بقیه با لپ تاپ هایشان کار می کنند، ایمیل هایشان را چک می کنند و یا در حال فرستادن پیام به دوستانشان هستند. آیا این […]