سال حمایت از کالای ایرانی همراه با محصولات ایرانی شرکت نوآوران تحقیق

کالای ایرانی

نامگذاری سال ۱۳۹۷ با شعار حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر انقلاب اسلامی نشان می دهد که افزایش رونق اقتصادی داخل کشور تا حد زیادی به گسترش فعالیت های تولید کنندگان در عرصه های مختلف و به کارگیری نیروی جوان و بالا بردن کیفیت کالای آنها بستگی دارد. رسیدن به خودکفایی و جلب اطمینان و رضایت مشتری از خرید کالای ایرانی تنها در سایه عرضه کالای باکیفیتی که بتواند از لحاظ ظاهری، فنی، دوام و کارایی با کالای خارجی رقابت کند امکان پذیر است.

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق مفتخر است که توانسته با تکیه بر نیروهای جوان و متخصص خود دو محصول با کیفیت لابراتوار زبان کلسمیت و کنترلر دوربین های رباتیک   Full HD در سیستم کنفرانس صوتی با قابلیت اتصال به دوربین را در داخل کشور تولید کرده و نقش خود را در تحقق اهداف کشور ایفا نماید.

لابراتوار زبان کلسمیت یکی از کالاهای ایرانی تولید شده توسط مهندسین و متخصصین مجرب شرکت مهندسی نوآوران تحقیق است که برای تدریس زبان های خارجی، بخصوص زبان انگلیسی کاملا منطبق با زبان فارسی و فرهنگ آموزش دانشگاه ها طراحی شده است. سهولت کاربرد و کارایی و کیفیت بالای این لابراتوار آموزش زبان به حدی است که با تمام نمونه های خارجی خود برابری کرده و حتی در بسیاری از موارد از آنها نیز کارآمدتر است.

آمارهای فروش تجهیزات سیستم کنفرانس با قابلیت اتصال به دوربین در سالهای گذشته نشان می دهد که استفاده از سیستم کنفرانس صوتی و تصویری به سرعت رو به افزایش است و تجهیز سالن های اجتماعات، جلسات و همایش ها به این سیستم ها جزو ملزومات هر سازمانی شده است. شرکت مهندسی نوآوران تحقیق نیز نیاز به تولید کالای ایرانی با کیفیت را در این زمینه احساس کرده و با تلاش تیم مجرب و متخصص فنی و مهندسی خود این محصول را به عنوان یکی از باکیفیت ترین سیستم های موجود در بازار ایران که قابلیت رقابت با برندهای مشهور و معتبر جهانی را دارد طراحی و تولید نموده است.

امید است تلاش های تیم متخصص شرکت مهندسی نوآوران تحقیق در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی در راستای خرید کالای ایرانی به ثمر نشسته و گامی در راستای منویات مقام معظم رهبری باشد.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.