راهنمای خرید سیستم کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

در مقاله قبل در مورد ((سیستم کنفرانس چیست)) صحبت شد. در صورتی که قصد خرید سیستم کنفرانس را دارید، چک لیست زیر می تواند راهنمای مناسبی برای خرید سیستم کنفرانس باشد.

خرید سیستم کنفرانس

برای خرید سیستم صوتی کنفرانس، باید پارامترهای زیر را بررسی کنید:

  • آنالوگ یا دیجیتال بودن سیستم کنفرانس
  • نیاز به ترجمه همزمان
  • نیاز به رای گیری
  • برند سیستم کنفرانس
  • رزومه شرکت ارائه کننده خدمات
  • بی سیم بودن یا با سیم بودن سیستم کنفرانس
  • دوربین تصویر برداری کنفرانس (Auto Track)
  • تعداد بلندگوهای مورد نیاز در سالن
  • آمپلی فایر برای تقویت صدا
  • تعداد کنسول های رومیزی
  • میکروفون دستی و هدمیک
  • کابل های مورد نیاز

خرید سیستم تصویر برداری کنفرانس

سیستم تصویر برداری کنفرانس شامل ضبط تصاویر و پخش تصاویر می باشد. برای ضبط تصاویر ابتدا باید بسته به نوع سالن کنفرانس، تعداد دوربین های قابل استفاده در سالن، کیفیت دوربین ها، زاویه پوشش دوربین ها بررسی و خریداری شوند. مرحله بعد انتخاب برند دوربین هاست، البته بعضی از سیستم های کنفرانس دارای دوربین می باشند و از این رو می توان دوربین های سیستم کنفرانس را خریداری و استفاده کرد.
برای پخش تصاویر می توان از تلویزین، ویدئو دیتا پروژکتور، مانیتور رو میزی استفاده کرد، البته می توان به طور همزمان از مانیتور رومیزی، دیتا پروژکتور و تلویزیون در سالن کنفرانس استفاده کرد.

انتقال تصویر

اگر قصد دارید تصاویر به مرکز دیگر انتقال پیدا کند، به طور مثال فیلم و صوت جلسه در اتاق مدیریت به نمایش در آید یا اینکه یک جلسه در دو فضای مکانی مختلف برگزار شود می توان از ویدئو کنفرانس یا وب کنفرانس استفاده کرد. باید بررسی شود آیا برند سیستم کنفرانس قابلیت انتقال تصاویر به صورت خودکار (Auto Track) یا هماهنگی با برندهای ویدئو کنفرانس موجود در بازار را دارا می باشد یا خیر.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.